Dodací lhůta

Dodací lhůty jsou u teepee a podsadových stanů většinou 1 týden od připsání platby na náš účet.

Dodací lhůty se prodlužují zejména v sezonní špičce, tzn. v období od dubna do srpna. O přesném termínu dodání budete vždy informováni ještě před zasláním podkladů k platbě.

Pokud z nějakých důvodů potřebujete kratší dodací lhůtu (blíží se termín pro čerpání dotací, termín tábora nebo např. narozeninová oslava:-), pokusíme se najít nějaké řešení. Ve většině případů se zákazníkem dokážeme dohodnout k jeho plné spokojenosti.

Doprava

Zajišťujeme kompletní dodání stanů (plachet) i kompletního příslušenství (tyče atd.) na Vámi zvolené místo určení. Tím může být nejen Vaše bydliště, ale např. i Vaše tábořiště. Dopravu zajišťujeme prostřednictvím přepravní služby (PPL. Toptrans, DHL) – vždy záleží na požadovaném místě a termínu dodání.

Níže uvádíme základní ceny dopravy pro ČR, stany dokážeme dodat ale i na Slovensko a do dalších zemí v EU.

Cena dopravy závisí vždy na velikosti zásilky a místu dodání


Dodávka samotných plachet
Cena dopravy po ČR při objednání plachet na teepee nebo podsadový stan je 200,-.


Dodávka plachet s drobným příslušenstvím (kolíky, jehlice,. šňůra)
Cena dopravy po ČR při objednání plachet na teepee nebo podsadový stan spolu s drobným příslušenstvím je 200,-.


Dodávka plachet s kompletním příslušenstvím (tedy i s tyčemi)
Cena dopravy po ČR při objednání jedné nebo více plachet na teepee spolu s tyčemi je většinou v rozmezí 800,- – 2000,- (dle velikosti zásilky a vzdálenosti).
Cena dopravy po ČR při objednání jedné nebo více dřevěných podsad na podsadové stany je vždy stanovována individuálně (dle velikosti zásilky a vzdálenosti).
Důvodem pro vyšší cenu jsou velké rozměry tyčí (minimálně 4 metry) a hmotnost celé zásilky (většinou přes 100 kg). Přesnou cenu dopravy při objednání plachty nebo plachet spolu s tyčemi spočítáme vždy podle přesné objednávky a místa doručení.

Způsob platby

U nákupu stanů přijímáme platby bankovním převodem předem.

Důvod je prostý, velice často se totiž jedná o zakázky šité přímo na objednávku u výrobce, který takovou platbu vyžaduje. Uhrazením zboží si tedy rezervujete výrobní kapacitu.

K platbě převodem nás vede ještě jedna věc – snaha o eliminaci zbytečných nákladů, které při prodeji stanů vznikají. Jakákoliv jiná forma úhrady, než bankovní převod, s sebou nese nemalé náklady, o které by se zbytečně navyšovala cena již tak poměrně hodnotného zboží.

Postup po objednání je následující:

1. Po zaslání závazné objednávky Vám vystavíme fakturu se splatností 7 dní (nebo dle dohody).


2. Na základě této faktury uhradíte celkovou cenu objednávky.


3. Po připsání platby na náš účet okamžitě objednáváme dopravu a stany Vám poté dodáme v následujících 2-3 dnech (nebo v domluveném termínu dle objednaného množství a kapacity výroby).